  • Data: 2020-11-19 15:22:26
    Temat: Re: Prezes pilnuje
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-19 o 14:13, Shrek pisze:

    > No dobra - ty stwierdziłeś, że ma w stopniu w praktyce zerowym, ja że
    > nie ma. O co ci chodzi?

    O to że zmyślasz.
    W którym poście stwierdziłem to co mi przypisujesz?

    > Tylko rozkazu nie zrozumieli. Mieli bronić a atakowali...

    Bronili, kapliczki.
    Bo to było bardzo dobre stanowisko polowe. :-)

    > Nie ma decyzji, bo nie ma wolnych miejsc. Chyba że myślisz, że to taka
    > gra, kto dłużej karetkę przetrzyma na podjeździe przekonując wkurwionego
    > dyspozytora i ratowników szturmujących bramę przy wsparciu kulsonów
    > kłamiac, że nie ma wolnego miejsca.

    Pół roku temu też "fachowcy" opisywali brak miejsc i zwały trupów.
    Po czym okazało się że bredzili. Poczekamy, zobaczymy.
    W szpitalu ostatnio nie byłem, do przychodni gdzie mam od dzisiaj
    rehabilitacje nie ma kolejek, z karetkami też.

    > Tak. Wojsko jest znane z porządku

    Ale burdel z rozdziałem pacjentów to raczej nie wina wojska.

    > Tu nie chodzi o moje uprzedzenia lub ich brak a o fakty. A fakty są
    > takie, że wojsko co najwyżej za cieci robi.

    A za kogo może robić szeregowy z wykształceniem podstawowym?
    Nie ma kwalifikacji i wykształcenia nawet do przeprowadzania
    dzieci przez przejście dla pieszych.
    Za to można go na budowę wysłać, tam się sprawdzi, dopóki się
    wirusem nie zarazi.