  • Data: 2005-06-28 14:42:33
    Temat: Re: Prawo w skrajnych przypadkach
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    shire <d...@h...com> naskrobał/a w news:61dwe.17766$cz6.6677@trndny07:

    > czyli nie mam.

    Masz. Ale tak głupio się składa, że inni też mają.

    > Przypominam, to PRZESTEPCA Wachowski wlazl na
    > swiecznik a nie ja. Kiedy sie wlazi na siwecznik, to autoamtycznie
    > pozbywa sie czessci praw. Jak chocby prawo co bezwarunkowej ochrony
    > czci.

    Co jednak nie daje prawa do dowolnego obrzucania błotem.

    > A dlaczego osoba krytykujaca ma obowiazek udowadniac sprawe
    > oczywista i w dodaku wobec osoby publicznej?

    Abstrahując od AH, dlatego, że każdy ma prawo do obrony swojego dobrego
    imienia i takich tam.

    > Pozostawiasz furtke do
    > naduzyc wykorzystwania sadu do wyciszania krytyki.

    A ty chcesz zostawić furtkę do dowolnego pomawiania ludzi "ze
    świecznika".

    > Nie musial. Patrz chocby Sokolowski. I nie mowiac o manipulacji
    > przez TIROwki w togach.

    Aaa, to ty.

    > Dalej, Wachowski nie podlega ochornie jako osoba bardzo publiczna.
    > Sprawa powinna byla byc odrzucona chocby z tego powodu.

    Bzdura. Takie stwierdzenie jest sprzeczne z Konstytucją.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Don't take life too seriously, you won't get out alive.