  • Data: 2011-03-03 12:22:29
    Temat: Re: Prawo pracy -- porozumienie zmieniające
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2011.03.03.11.24.32@rudak.org...

    > Tak :) to jest oferta zmiany umowy, a nie czynność jednostronna.
    Taka sama ja wypowiedzenie, ktróre wszak jest ofertą rozwiązania stosunku
    pracy. ;)

    > Zaproponował zmianę, nie zmienił.
    A co ja napisałem?
    W przywołanym przeze mnie artykule jasno napisano, że jeśli pracownikowi
    zaproponowano nowe warunki to wypowiedzenie uważa się za dokonane.

    > Owszem, ale jest jeszcze kc stosowany na podstawie art. 300 kp.
    W sprawach nieunormowanych prawem pracy. Ta sprawa unormowana jest.

    --
    Jotte