  • Data: 2011-03-03 16:43:50
    Temat: Re: Prawo pracy -- porozumienie zmieniające
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d6fbde9$0$2442$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Jotte

    > Chodzi mi tutaj bardziej o rozwiązanie, które będzie dobrze wyglądało z
    > punktu widzenia przyszłego pracodawcy. Czyli takie, które nie będzie
    > sugerowało jakiegoś konfliktu pomiędzy pracodawcą i pracownikiem.
    A tego to ja już nie rozwiążę za ciebie.
    Jak sie zgodzisz - tyrasz dalej tak samo za mniejszą kasę.
    Jeśli nie - to możesz dostać wypowiedzenie zwykłe lub zmieniające (przy
    braku zgody na zaproponowane nowe warunki stanie się ono wyp. zwykłym). Na
    wypowiedzeniu i na świadectwie pracy będzie podana przyczyna wypowiedzenia.
    Albo może trafisz na świnię i będzie próbował znaleźć coś aby cię wywalić
    bez wypowiedzenia?

    --
    Jotte