  • Data: 2006-12-29 12:52:31
    Temat: Re: Prawo ojca...
    Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    tak na szybkiego to polecam poszukać w google róznych stowarzyszeń które sie
    takimi sprawami zajmują np
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=stowarzyszenie+o
    jc%C3%B3w&lr=

    Bo niestety polskie sądy zazwyczaj przychylają sie do matki a nie do ojca.
    wrrrr
    W stowarzyszeniach są prawnicy i fachowcy którzy specjalizują sie takimi
    psrawami napisz tam.