    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <BAE5o.14968$MQ3.5869@hurricane> <4c573b59$1@news.home.net.pl>
    <wnK5o.25676$LU.3489@hurricane> <4...@n...home.net.pl>
    <QcS5o.65037$tB1.37906@hurricane> <4c57fc34$1@news.home.net.pl>
    <E9Y5o.46503$Gc2.27488@hurricane> <4c592e23$1@news.home.net.pl>
    <Fmb6o.110796$zo4.12660@hurricane> <4c59468b$1@news.home.net.pl>
    <ROb6o.49484$pj7.36290@hurricane> <4c594da5$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Date: Wed, 4 Aug 2010 14:01:43 +0100

    news:4c594da5$1@news.home.net.pl...

    > No i widzisz, jaki ty durny jesteś...
    >
    > Podstawowa zasada państwa prawa: możesz robić wszystko, na co masz
    > ochotę, póki jakaś ustawa tego nie zakaże. Zresztą w konstytucji to jest
    > dokładnie zapisane.

    Jasne, w takim razie nie ma zakazu do odpoczynku, a halasujaca budowa mi to
    uniemozliwia...

    > [ciach]

    > Nie, właśnie pracują odpłatnie i to nierzadko za lepszą stawkę. A ty
    > chcesz ich tego pozbawić.
    > [ciach]

    A dlaczego ma to sie obywac kosztem mieszkancow?
    Czy jak ja bede chcial zarobic to moge twoim kosztem - wszak jestes
    geniuszem ekonomicznym i to zrozumiesz- prawda?

    > ROTFL
    >
    > Ale ty jesteś ignorantem...

    Wskaz opalcem kraj, gdzie czwaertek to to samo co niedziela!
    A nazwe cie guru wszelkich gurow.
    Ja nie wskazesz, to bedziesz tylko tym samym tepakiem.

    > "Nonen omen", tępaku.
    >
    > A, nonen omen, to oni wprowadzając się na trwającą jeszcze inwestycję
    > wyrazili zgodę na takie hałasy.
    > [ciach]

    A jak nie wyrazil zgode a klucze odebrtal - tepy jestes czy jak?
    Czy podpisuja umowe, ze sie zgadzaja na podbudke o 8 rano w niedziele?
    Zastanow sie chloptasiu.

    > Ale mniej. Albo mniej by było zatrudnionych.
    >
    > Jak pisałem: o ekonomii nie masz pojęcia..

    Mniej zatrudnionych? Chyba wiecej bo by musieli zrobic w 6 dni to co moga w
    dni 7 -
    To ze fizyka ci jest obca to juz wiemy, ale matematyka tez?
    no no... toz mowie piaskownica.