  • Data: 2010-08-04 14:37:53
    Temat: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie domagał się. Uważał, że taki zakaz powinien wynikać z norm
    > ogólnych (choćby wspomniany kodeks wykroczeń poparty orzeczeniami). To
    > Icek domagał się na to przepisu
    >
    > "Zaproponuj zapis,
    > ktory skutecznie ograniczalby takie praktyki i zakazywalby pracy po
    godzinie
    > 17."

    Chcialem zmusic goscia do pomyslenia jak chciałby ograniczyć prawo
    przedsiębiorcy do braku możliwości "hałasowania" po godzinie 17.

    Obecny przepis jest w mojej ocenie super, sprawdza sie raczej dobrze i jego
    uszczegółowienie nie wydaje się być konieczne

    Gdyby jednak watkotworca pomyslal i zaproponowal sensowny zapis to zanim by
    go zaproponowal przeszedlby przez szereg zagadnien ktore taki przepis
    musialby uregulowac. I doszedlby do wniosku, ze zablokowanie prac po 17
    byloby martwe

    Icek