  • Data: 2012-03-22 20:21:49
    Temat: Re: Prawo autorskie - kopia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie, udostępnianie jest nielegalne. A sieć p2p oznacza również
    > udostępnianie. Co prawda pan Lawa był łaskaw zauważyć iż niekoniecznie i
    > podobno da się pobierać bez udostępniania, więc możliwe, że moje

    Nie "podobno" tylko na pewno.

    > twierdzenie było zbyt uproszczone, jednak mi się nie udało osiągnąć
    > pobierania bez udostępniania, więc pozwolę sobie podtrzymać to

    To już twój problem.

    > twierdzenie, gdyż nawet jeśli są takie techniczne zaawansowane sposoby,

    ROTFL

    "Technicznie zaawansowane sposoby"...

    > to istnieje zmierzające do 1 prawdopodobieństwo, że pytający ich nie
    > zastosował,

    Nie sądź innych po sobie.

    > bo i po co (powód jest prawny, ale o prawne aspekty pytający
    > dopiero pyta).

    Twoja odpowiedź była błędna i to podwójnie (drugi aspekt tego błędu to
    sugerowanie, że sposób pobierania plików może wpływać na legalność -
    podczas gdy tak na prawdę chodziło o ich ponowne rozpowszechnianie, co
    jest karalne także w przypadku użycia jakiegoś swojego serwera i
    pobierania do publicznie dostępnego katalogu), więc bądź łaskaw przyjąć
    to do wiadomości i nie mędrkować.