  • Data: 2012-03-23 11:03:55
    Temat: Re: Prawo autorskie - kopia
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.03.2012 10:37, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Art 6
    > "6) wprowadzeniem utworu do obrotu jest publiczne udostępnienie jego
    > oryginału albo egzemplarzy drogą przeniesienia ich własności *dokonanego
    > przez uprawnionego lub za jego zgodą*,"

    Nieprecyzyjnie się wyraziłem, a ty się czepiłeś słówka :).

    Miałem na myśli że przepisy mówią o egzemplarzach wprowadzonych do
    obrotu, nie ma mowy czy egzemplarze są *uzyskane* legalnie czy nie.
    Ważne jest od kogo uzyskaliśmy (tj. od znajomego/rodziny).

    Czyli, jeżeli to jest jakiś wyciek przedprodukcyjny ze studia filmowego,
    to powinieneś usunąć jak tylko się o tym zorientujesz.

    Jeżeli to jest jakiś DVDrip - to nieważne czy ten od kogo uzyskałeś ma
    to legalnie (tj. sam kupił i zripował) czy nielegalnie (tj. ściągnął z
    sieci poza dozwolonym użytkiem własnym) - Ty masz to legalnie.

    p. m.