  • 1. Data: 2012-03-22 09:42:19
    Temat: Prawo autorskie - kopia
    Od: Piter <p...@g...com>

    Witam,
    Krótkie pytanie.
    Film kupiony z gazetą. W formacie DVD9, niestety mój napęd DVD nie
    odtwarza takowych. Dlatego ściągnąłem film z internetu. Czy to
    legalne?

  • 2. Data: 2012-03-22 10:40:16
    Temat: Re: Prawo autorskie - kopia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piter wrote:
> [...]
    > Film kupiony z gazetą. W formacie DVD9, niestety mój napęd DVD nie
    > odtwarza takowych. Dlatego ściągnąłem film z internetu. Czy to

    legalne nawet jakbys nie kupił to też legalne, nilegalne jakbyś udostpenił
    do sciągania.

  • 3. Data: 2012-03-22 10:44:35
    Od: Piter <p...@g...com>

    On 22 Mar, 10:40, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > legalne nawet jakbys nie kupił to też legalne, nilegalne jakbyś udostpenił
    > do sciągania.

    dzięki

  • 4. Data: 2012-03-22 11:38:39
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    > legalne nawet jakbys nie kupił to też legalne, nilegalne jakbyś udostpenił do
    > sciągania.

    Podaj konkretną podstawę prawną

  • 5. Data: 2012-03-22 11:53:49
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-22 11:38, mz pisze:

    > Podaj konkretną podstawę prawną

    Można pytanie odwrócić, podaj podstawę prawną, że ściągnięcie
    czegokolwiek z internetu co jest na ogólnodostępnych stronach jest
    nielegalne.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 6. Data: 2012-03-22 12:30:25
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.03.2012 09:42, Piter pisze:
> [...]
    > Film kupiony z gazetą. W formacie DVD9, niestety mój napęd DVD nie
    > odtwarza takowych. Dlatego ściągnąłem film z internetu. Czy to

    Jeżeli techniką p2p (torrent, osioł itp.) to nielegalne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2012-03-22 12:40:19
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4f6b04bc$0$26698$65785112@news.neostrada.pl...

    > Można pytanie odwrócić, podaj podstawę prawną, że ściągnięcie czegokolwiek z
    > internetu co jest na ogólnodostępnych stronach jest nielegalne.

    Jej a ty klapki na oczy i widzisz jedno, Chce wiedzieć jaka jest podstawa prawna
    gdyby sie ktoś czepiał, że sciągnełem sobie jakis film i go obejrzałem czy
    wysłychałem jakiegoś audiobooka.

  • 8. Data: 2012-03-22 12:46:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-22 12:40, mz pisze:

    > Jej a ty klapki na oczy i widzisz jedno, Chce wiedzieć jaka jest
    > podstawa prawna gdyby sie ktoś czepiał, że sciągnełem sobie jakis film i
    > go obejrzałem czy wysłychałem jakiegoś audiobooka.

    A zastanawiasz się, czy telewizja nadaje legalnie?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 9. Data: 2012-03-22 13:13:31
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > Jeżeli techniką p2p (torrent, osioł itp.) to nielegalne.

    Udowodnij.

  • 10. Data: 2012-03-22 13:31:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Jeżeli techniką p2p (torrent, osioł itp.) to nielegalne.

    Nieprawa.

    Podpowiedź: p2p niekoniecznie musi oznaczać także rozsyłanie. Można
    działać w trybie "pijawki".