  • Data: 2005-08-11 15:52:25
    Temat: Re: Prawo Ruchu Drogowego - teren zabudowany
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Zauważ: _znajomość_ a _zgodność_. Oba na "z", ale to jednak różne słowa ;)

    A co mi z tego, że jakis palant zna przepisy, jak mnie wyprzedza na
    serpentynie, na podwójnej ciagłej?

    > O właśnie, to jest jeden z przepisów, którego złamanie (przynajmniej w
    > umiarkowanych granicach podpartych rozsądkiem, doświadczeniem,
    > parametrami pojazdu oraz warunkami drogowymi) bezp ośrednio zagrożenia
    > nie wprowadza.

    Ale ja nie pytam, czy sprowadza zagrożenie, tylko, czy sie przestrzega.
    Pomijając, ze ograniczenia stoja czasem w takich miejscach , ze szkoda
    gadać.

    > Ale np. wymuszanie pierwszeństwa (bo ktoś np. nie zna obowiązujących
    > reguł w tej kwestii) to już poważna sprawa i zagrożenie powoduje
    > niezależnie od prędkości.

    Wiesz, wymuszanie jest be bez wzgledu na to, czy ktos zna, czy nie zna
    reguły. Jak nie zna, to jakim cudem ma uprawnienia?*

    *pytanie retoryczne.
    Justyna