  • Data: 2005-08-12 23:56:06
    Temat: Re: Prawo Ruchu Drogowego - teren zabudowany
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Czapla wrote:

> [...]
    > najlepiej i uważają, że znajomość PRD na wyrywki to absolutna konieczność. Są
    > też tacy, którzy uważają, że jedynym celem jest jak najszybsze dotarcie do
    > wyznaczonego celu. Ale są też inni - dla nich liczy się tylko, żeby bezpiecznie
    > dotrzeć na miejsce. Bezpiecznie to znaczy w taki sposób, żeby nikomu nie zrobić
    > krzywdy, żeby sobie samemu nie zrobić krzywdy, żeby komuś nie dać sobie zrobić
    > krzywdy i żeby nie być uciążliwym dla innych użytkowników drogi. Ja należę
    > właśnie do tej ostatniej grupy. Z punktu widzenia takich kierowców nie ma

    Nie da się należeć do tej grupy bez należenia do pierwszej. Znajomość
    _aktualnych_ przepisów jest konieczna. Oczywiście w połączeniu z praktyką.

    [ciach]

    > czepiaj się o to słowo, Wańkowicz też tworzył takie dziwolągi). A wywody te są
    > po to, żebyś zrozumiał, że zupełnie co innego to wykute na pamięć przepisy, a
    > co innego jazda praktyczna. Co mi z tego, że mam pierwszeństwo jeśli mogę

    Nigdy niczego nie kuję na pamięć - to nie ma sensu. Zapamiętuję sens,
    istotę, zasadę działania danego materiału do zapamiętania - a nie
    pojedyncze słówka.

    > stracić życie? Pomoże mi coś w grobie znajomość PRD na wyrywki? Nic a nic. I
    > takie było mniej więcej przesłanie moich tekstów. Mam nadzieję, że wyraziłem
    > się tym razem w miarę jasno i sorry za dydaktyzm.

    Masz poważne problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego (stąd może i
    niechęć do aktualizacji znajomości przepisów?). Nigdy nie twierdziłem,
    że sama znajomość przpisów wystarczy,

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)