  • Data: 2005-08-16 15:19:50
    Temat: Re: Prawo Ruchu Drogowego - teren zabudowany
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Po prostu jesteś tępy, niedouczony i nie znasz literackich klasyków.

    No cóż, nie czytuję prozy więziennej, choć to teraz podobno modne.

> [...]
    > kłamstwo, że musi działać zasada "każdy sądzi po sobie". Ergo: musisz
    > nałogowo kłamać.
    > Jasne. Tłumacz się teraz, prymitywie.
    > Straszny kretyn jesteś...
    > Nie zmyślam, parszywcze.
    > Jesteś jak ślepy koń przed Wielką Pardubicką - on też paru rzeczy nie
    > widział, m.in. przeskód do startu.
    > Jesteś wyjątkowo bezczelnym kłamcą.
    > Niestety - bycie tak patologicznym kłamcą i oszczercą, tak ty, nie jest
    > karalne :-(
    > A co, dupa tak ci wystaje na boki, że masz szerokość większą, niż

    Nie do końca rozumiem pewnych subtelności języka polskiego. Ale nareszcie
    zrozumiałem słowo Troll. I już wiem dlaczego nie wolno karmić. Całe życie
    człowiek się uczy... Nawet starzyk.

    > Na zwyczajnym parkingu - cymbał wyprzedził

    Cymbał, kretyn, parszywiec ... bogate słownictwo i język subtelny. Bywają kraje
    prymitywne, gdzie wszystkie te słowa (i jeszcze wiele innych) zastępuje się
    jednym: baka. Gdyby Lech W. zrealizował to co obiecał w 1980 r. twoje
    wypowiedzi byłyby dużo krótsze i bardzo monotematyczne.

    > mnie w nielegalnej odległości, skręcił mi przed nosem i pojechał sobie
    > zaparkować (zamiast jak rozsądny człowiek sekunkdę poczekać i skręcić
    > już za mną).

    Na podstawie twoich niezwykle kulturalnych i wyważonych wypowiedzi mam podstawy
    przypuszczać, że to ty mu zajechałeś drogę specjalnie. A teraz pokrzycz sobie
    jeszcze... na kłamcę.

    > Masz jakieś problemy ze zdaniami złożonymi?

    Podrzędnie?

    > Jaaaasne... To wytłumacz mi, dlaczego z reguły na zwrócenie uwagi

    Tłumaczę: bo ty nie umiesz zwracać uwagi. Od razu wyzywasz.

    > Bo nie mam odpowiednich predyspozycji

    Ano nie masz. Pierwsze słowo prawdy padło z ust twoich...

    > - znaczy się nie potrafię tak
    > bezczelnie kłamać i tak obrzydliwie obrzucać innych błotem, jak np. ty.

    Błotem? Słowo szambem wydaje mi się nieco bardziej właściwe, ale jak zauważyłem
    na wstępie nie do końca jestem w stanie pojąć te subtelności. Czy dziadek
    wyjaśnił ci już kwestię "drugiej Polski" bo coś tak nagle temat urwałeś... Co
    do zdania powyżej - masz rację. Nie potrafisz :).

    To dobrze, że się tak denerwujesz. Im więcej przejawisz agresji na grupie, tym
    mniej jej będziesz przejawiał na drodze. A propos tych subtelności - jam
    wprawdzie kretyn nie uczony, więc wiem tylko, że w twoim wypadku należy użyć
    słowa sultus a nie sulta czy sultum. Ci od literackich klasyków zrozumieją, jak
    trzeba wyjaśnią. Tylko zanim zaczniesz znowu wyzywać, sprawdź u klasyków :). A
    teraz pokrzycz sobie jeszcze trochę i wyładuj stres, zanim rodzice wrócą z
    pracy. Z odpowiedzią nie musisz się śpieszyć, ja już trolla nie nakarmię...

    Czapla