    From: cyklista <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [Prawo Pracy ] Opinia lekarska na wypowiedzeniu.
    Date: Mon, 12 Apr 2010 10:13:33 +0200

    Użytkownik spp napisał:

    > Jesteś lekarzem czy googlarzem?

    lekarzem, ale jakie to ma znaczenie?

    ja bym tak podejrzewał, ale to nie jako jako osoba tym zainteresowana
    bym o tym decydował tylko specjalista z zakresu rehabilitacji który by
    potem za swoją opinię odpowiadał, wchodziliby tutaj też w grę wszelkiej
    maści rzecznicy ZUS bo nie powiesz że osoba która może tylko siedzieć
    nie zasługuje na rentę

    więc jakbyś napisał jaki to lekarz, na jakiej podstawie wydał takie
    zaświadzcenie to bym tak nie napisał

    a o konkretnych problemach medycznych to możemy sobie pogadać na grupie
    medycznej a nie prawnej