  • Data: 2010-04-14 06:55:04
    Temat: Re: [Prawo Pracy ] Opinia lekarska na wypowiedzeniu.
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Przemek napisał:

    > Niekoniecznie - zalezy od charakteru pracy jesli np pracodawca wymaga pracy
    > w szpilkach to kregoslup "dostaje" duzo bardziej stojac niz siedzac

    Tylko wtedy zaleceniem jest praca w odpowiednim obuwiu a nie zmiana na
    siedzącą gdzie kręgosłup dostaje w dupę bardzo solidnie (może trochę
    mnie w odcinku szyjnym ale za to dużo więcej w lędźwiowym). Nie nasza
    sprawą jest roztrząsanie tego od strony medycznej.

    Od strony prawnej to pracodawca powinien zwrócić się z taka opinią do
    ZUS w celu orzeknięcia niezdolności do pracy którą wykonuje pracownik, a
    wtedy ich specjaliści komisyjnie orzekną i stosownie do orzeczenia można
    dalej postępować.