eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawnicy biorą się za kina › Re: Prawnicy biorą się za kina
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
    pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: the_foe <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.film,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawnicy biorą się za kina
    Date: Mon, 11 Nov 2013 01:39:33 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 29
    Message-ID: <l5p905$5e0$2@news.dialog.net.pl>
    References: <l5dreq$rk8$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-229-187.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1384130373 5568 78.8.229.187 (11 Nov 2013 00:39:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Nov 2013 00:39:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    In-Reply-To: <l5dreq$rk8$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.film:395108 pl.soc.prawo:731286
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-06 17:40, hikikomorisan pisze:
    > No wreszcie!
    >
    >
    >
    > Poszedłeś na dwugodzinny film, a siedziałeś w kinie prawie trzy godziny,
    > bo poczęstowano cię przed seansem 45-minutowym blokiem reklamowym?
    > Prawnicy znaleźli sposób, jak walczyć z takimi praktykami.
    >
    > Ich zdaniem można je potraktować jako wprowadzanie konsumentów w błąd.
    > Dlaczego? Sprawa jest prosta: kino sprzedaje nam bilet z nadrukowaną
    > godziną seansu, a film puszcza kilkadziesiąt minut później.
    >
    > - Pozwala to już organom zajmującym się ochroną konsumentów
    > zakwalifikować taką działalność kin jako praktykę naruszającą zbiorowe
    > interesy konsumentów w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i
    > konsumentów, a tym samym na podjęcie odpowiednich działań zmierzających
    > do jej ograniczenia - twierdzi dr Piotr Cybula, radca prawny.
    >
    > http://film.dziennik.pl/news/artykuly/442052,za-dlug
    ie-reklamy-przed-seansem-w-kinie-moga-naruszac-prawo
    .html
    >
    >
    >
    >

    ja bym jeszcze dodał, ze klient ma prawo wiedziec kiedy seans sie skonczy.

    --
    @foe_pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1