eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru. › Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
  • Data: 2014-05-29 19:38:07
    Temat: Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
    Od: Max <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > On Thu, 29 May 2014, Robert Tomasik wrote:
    >
    >> Użytkownik "Max" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >> Ale sprzedawca, jeśli nie chce pracować, to chyba może złożyć
    >> wypowiedzenie
    >> umowy. W czym leży problem, który mamy rozwiązać?

    Sprzedawca chce pracować w jednej firmie, a nie w trzech. Już rozumiesz?


    > W dniu 2014-05-29 17:38, Gotfryd Smolik news pisze:
    > Pytającemu chodzi chyba o to, że w związku ze zmianą zakresu obowiązków,
    > faktycznego wypowiedzenia warunków umowy dokonuje pracodawca.
    > Nie chodzi bowiem o jednorazowe "wypełnienie polecenia pracodawcy",
    > a o stan permanentny, wykraczający poza pierwotną umowę (o ile dobrze
    > zrozumiałem).
    > Jakby miało dojść do rozwiązania umowy, liczyłby pewnie na bonus związany
    > z "przyczynami po stronie pracodawcy" (odprawy itede).


    Brawo. Dokładnie to miałem na myśli. Czy umowa o pracę musi regulować
    każdorazowo czynności, które leżą w jego obowiązku? Samo przez nazwę
    mało to komu mówi w dzisiejszych czasach jakich czynności mają się imać
    sprzedawcy- pomijając KP.

    Dziękuję za pomoc Panowie.

    Pozdrawiam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1