eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru. › Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
  • Data: 2014-05-29 23:10:33
    Temat: Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Max" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:lm7ra0$ovl$1@node1.news.atman.pl...

    > Brawo. Dokładnie to miałem na myśli. Czy umowa o pracę musi regulować
    > każdorazowo czynności, które leżą w jego obowiązku? Samo przez nazwę mało
    > to komu mówi w dzisiejszych czasach jakich czynności mają się imać
    > sprzedawcy- pomijając KP.

    Wiesz, ale sprowadzając trochę sprawę do absurdu pracodawca w sklepie
    warzywnym musiałby na nowo podpisywać umowę po dostawie owoców. Moim
    zdaniem da sie w sporym zakresie tak unormować zagadnienie w umowie o
    pracę, że nie będzie konieczności zmieniania jej przy zmianie sprzedawanego
    towaru.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1