eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru. › Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
  • Data: 2014-05-30 20:42:21
    Temat: Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
    Od: Max <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-30 18:44, Maciej Bebenek pisze:

    > Z opisu wygląda mi na Cyfrowy Polsat ;-)

    Czemu się uśmiechasz? :)

    > Jak dla mnie, praca przy sprzedaży abonamentu satelitarnego niczym się
    > nie różni od pracy przy sprzedaży abonamentu telefonicznego.

    Niczym to dość spore nadużycie :) Praca dla CP i Plus bowiem opiera się
    na 4 systemach. Poza aspektami prawnymi jest do ogarnięcia ogromna
    wiedza, którą trzeba rozumieć, znać wykluczenia i potrafić przekazać
    niezbyt rozgarniętym klientom. Nie jest łatwo wszystko na bieżąco
    ogarnąć, kiedy oferta zmienia się nierzadko.

    Temat nadaje się w tej chwili bardziej pod pręgierz. A szkoda,
    problemowe kwestie myślałem wykorzystać w tematyce grupy.

    Pozdrawiam.