eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru. › Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
  • Data: 2014-05-30 22:02:47
    Temat: Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-30 20:42, Max pisze:

    > Niczym to dość spore nadużycie :) Praca dla CP i Plus bowiem opiera się
    > na 4 systemach. Poza aspektami prawnymi jest do ogarnięcia ogromna
    > wiedza, którą trzeba rozumieć, znać wykluczenia i potrafić przekazać
    > niezbyt rozgarniętym klientom. Nie jest łatwo wszystko na bieżąco
    > ogarnąć, kiedy oferta zmienia się nierzadko.

    Z tego co można wyczytać między wierszami, nająłeś się do pracy, jak CP
    zajmował się wyłacznie TVSat - pewnie ponad 5 lat temu. Pięć lat temu
    np. w sklepach RTV nikt nie wiedział o Blurayach, HD TV, Smart TV, 3D,
    DVB-T i tak dalej, i tak dalej. Uczyć trzeba się w każdej branży - takie
    czasy.
    Gdyby CP zajmował się tylko TVSat, to pewnie by zmniejszył sieć
    sprzedaży o kilkanaście-kilkadziesiąt procent. Zbyt duża konkurencja,
    zbyt małe marże. Tak jak w komórkach każdy operator miał ponad 1000
    punktów sprzedaży, teraz dużo mniej.

    > Temat nadaje się w tej chwili bardziej pod pręgierz. A szkoda,
    > problemowe kwestie myślałem wykorzystać w tematyce grupy.

    To nie jest inna praca, to jest nadal praca sprzedawcy.