eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru. › Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
  • Data: 2014-05-30 18:44:55
    Temat: Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-05-29 01:10, Max pisze:

    > Następnie telefonia komórkowa i sprzedaż telefonów. Wkrótce pojawia się bankowość,
    ubezpieczenia, energia elektryczna :) To już brzmi śmiesznie, ale to jest spotykane w
    każdej większej korporacji. Jak to się ma do umowy o pracę na stanowisku sprzedawcy?
    Obejmuje Waszym zdaniem takie ogólne stanowisko obowiązki na taką potężną
    dywersyfikacje? Czy to uczciwe?

    Z opisu wygląda mi na Cyfrowy Polsat ;-)

    Jak dla mnie, praca przy sprzedaży abonamentu satelitarnego niczym się
    nie różni od pracy przy sprzedaży abonamentu telefonicznego. Jedno i
    drugie podlga pod Kodeks cywilny i prawo telekomunikacyjne. Z bankiem to
    już troszkę inna sprawa (prawo bankowe), chociaż papierologia mniej
    więcej taka sama.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1