eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru. › Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
  • Data: 2014-05-29 17:38:34
    Temat: Re: Prawa i obowiązki sprzedawcy przy dywersyfikacji usług i towaru.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 29 May 2014, Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Max" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Ale sprzedawca, jeśli nie chce pracować, to chyba może złożyć wypowiedzenie
    > umowy. W czym leży problem, który mamy rozwiązać?

    Pytającemu chodzi chyba o to, że w związku ze zmianą zakresu obowiązków,
    faktycznego wypowiedzenia warunków umowy dokonuje pracodawca.
    Nie chodzi bowiem o jednorazowe "wypełnienie polecenia pracodawcy",
    a o stan permanentny, wykraczający poza pierwotną umowę (o ile dobrze
    zrozumiałem).
    Jakby miało dojść do rozwiązania umowy, liczyłby pewnie na bonus związany
    z "przyczynami po stronie pracodawcy" (odprawy itede).

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1