  • Data: 2009-06-22 13:31:45
    Temat: Re: Prawa autorskie pracownika
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "witek" napisał:
    > nie, moje nie są jedynie słusznie,

    co ci się tak samoocena pogorszyłą?:O)

    > natomiast rada abyz zwinąć stronę i poczekać na trzesięnie ziemi jest
    > wyjątkowo głupia nawet dla mało inteligetnego stworzenia.

    jaki widzisz problem w dowolnym dysponowaniu swoją własnością?:O)
    poza tym nie wiemy kto tą stroną fizycznie dysponuje, jeśli pracownik, to
    sobie może ją swobodnie "zwinąć", a jeśli pracodawca to należy od niego
    żądać zwrotu. lub zapłąty, a jeśli woych nie otrzyma: oskarżyć pracodawcę o
    kradzież jak pospolitego złodzieja!:O)