  • Data: 2009-06-22 18:02:21
    Temat: Re: Prawa autorskie pracownika
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Jotte" napisał:
    > Jakie polecenie? Świadkowie odpowiednio motywowani zeznają, że rzeczonego
    > polecenia nie było.

    więc problemu nie ma (dla pracownika:O)

    > Myślisz, że ten zakres obowiązków to taki jednoznaczny jest zawsze jak
    > tabliczka mnożenia?
    > A znasz klauzulę "wykonywanie innych poleceń pracodawcy"?
    > Często trzeba sie naszarpać.

    nie znam umowy pracy tego pracownika, on sam twierdził że to nie należało do
    jego obowiązków

    > Sporo mozna w takiej kwestii wymyślić.
    > Sadzisz, że pracodawca nie będzie miał prawników?

    i co ci prawnicy wymyślą gdy pracodawca nie będzie dysponował dowodami
    własnosci, albo ich zakupu, czy przejęcia?:O)

    > Nie jestem pewien, czy rozumiem sedno tego przykładu...

    gdyby polecenie pracodawcy było by "święte" to procodawca mógł by w
    analogiczny sposób ukraść pracownikowi auto, wystarczyło by znaleźć świadka
    ktury by zeznał że pracodawca wydał sekretarcze polecenie służbowe kupna
    auta, co by oznaczało że auto sekretarki (podobnie jak sporny program)
    należy do pracodawcy:O)