  • Data: 2009-06-23 22:44:15
    Temat: Re: Prawa autorskie pracownika
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    mp0011 wrote:

    > Według mnie wykonywanie zupełnie innej pracy niż na umowie jest
    > sprzeczne z umową...

    tak, w sensie zupełnie innej pracy bezterminowo, ale nie w sensie zrob
    coś innego dzisiaj zamiast tego co robisz zwykle.
    Równie dobrze pracodawca może wysłać cię na drugi koniec Polski "na
    jakiś czas" a tego zapewne w umowie też nie masz.

    > PO CO W TAKIM RAZIE NA UMOWIE PODANE JEST STANOWISKO ORAZ ZAKRES
    > OBOWIĄZKÓW???

    j.w.
    po to, żeby było wiadomo co robi pracownik na co dzień, a nie po to,
    żeby było wiadomo, że niczego innego pracownik robić nie musi.