  • Data: 2009-06-22 18:41:20
    Temat: Re: Prawa autorskie pracownika
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Papa Smerf wrote:

    > co ci się tak samoocena pogorszyłą?:O)

    > jaki widzisz problem w dowolnym dysponowaniu swoją własnością?:O)

    w ustaleniu czyja to jest własność.

    Bo narazie proponujesz mu zabranie rzeczy spornej, co może go raz
    narazić na oskarżenie o kradzież lub zniszczenie, działanie na szkodę
    firmy i odszkodowanie za utracone korzyści.
    Może wyjśc i sporo do odsiadki i sporo do zapłaty.
    Rónie dobrze mógłbyć mu doradzić aby wysadził to wszystko w pizdu,
    przecież to jego. Łatwo doradzać bo nie twoja d... będzie bita.

    > poza tym nie wiemy kto tą stroną fizycznie dysponuje, jeśli pracownik,
    > to sobie może ją swobodnie "zwinąć",

    znowu nie twoja d...
    raz, że nie jest oczywiste, że jego, a dwa, że nawet jeśli przyjąć, że
    tak jest, to zwinięcie tego co udostępnił nie jest takie proste.

    > a jeśli pracodawca to należy od
    > niego żądać zwrotu. lub zapłąty, a jeśli woych nie otrzyma: oskarżyć
    > pracodawcę o kradzież jak pospolitego złodzieja!:O)

    wiesz, wróć jak dorośniesz