  • Data: 2009-06-23 22:38:46
    Temat: Re: Prawa autorskie pracownika
    Od: mp0011 <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem u pracodawcy co chciałem - 3-miesięczne wypowiedzenie ze
    strony pracodawcy (z powodu sytuacji finansowej firmy), więc sprawa
    strony w zasadzie jest nieaktualna.

    Udałem się jednak do PIP i kobieta stwierdziła, że stosowanie się do
    wszelkich poleceń pracodawcy wynika z kodeksu pracy i nie musi wynikać
    z umowy... Załamka i jawne niewolnictwo... Cieszcie się biedronki i
    inni wyzyskiwacze...

    Dziwi mnie to, gdyż "Zgodnie z art. 100 § 1 obowiązującego kodeksu
    pracy pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie i starannie
    oraz stosować się do poleceń przełożonych, ==> które dotyczą pracy,
    jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa pracy i umową o pracę.
    <=="

    Według mnie wykonywanie zupełnie innej pracy niż na umowie jest
    sprzeczne z umową...

    PO CO W TAKIM RAZIE NA UMOWIE PODANE JEST STANOWISKO ORAZ ZAKRES
    OBOWIĄZKÓW???

    W każdym razie dzięki za pomoc.