    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracodawcy nękanie pracownika na urlopie
    Date: Tue, 12 Aug 2008 21:47:24 +0200

    news:g7s4nm$v3i$1@news.dialog.net.pl...

    > Po pierwsze primo to jest artykuł dotyczący osoby ubiegającej się o
    > pracę, a nie pracownika.

    No ale ubiegajacyc sie o pracę staje sie parcownikiem.

    > Po drugie primo wcale niekoniecznie muszą się w czasie urlopu zmienić.

    Jak siedziw domu, to trudno, by ares hotelu podawał. To chyba proste.

    > Po trzecie primo nic w tym artykule nie ma o telefonie,

    A pisałem gdzieś, że jest?

    > zaś adres zamieszkania może być _zastąpiony_ adresem korespondencyjnym
    > (np. skr. pocztowa).

    Mośe. Nie neguję.

    > Po czwarte primo te dane mogą się w trakcie urlopu zmieniać kilkakrotnie,
    > nawet codziennie, albo może ich wcale nie być (pracownik-wagabunda)

    Oczywiście, że może. Teoretycznie powinien je wszystkie pracodawcy podawać,
    ale moze to czynić listownie przykładowo.

    > Po piąte primo - a jak pracownik już zrobi głupstwo i poda taki adres a w
    > trakcie urlopu się rozmyśli? I tak kilka razy...

    Zgadza się. I o tym pisałem właśnie dalej, że na yudry pracodawca nic nie
    wskóra.

    > I po szóste (też, oczywiście, primo) - na moje wyczucie obowiązku
    > aktualizacji wobec pracodawcy nie ma i chyba nie ma to znaczenia.

    Tego przepisu znaleźć nie mogę.

    > Po pierwsze primo - nie ma takiego obowiązku.
    > Po drugie primo - definicja miejsca zamieszkania jest w art. 25 KC. Ni
    > cholery do urlopu nie pasuje jakby.

    To czemu w hotelach melduja tymczasowo?