    From: "Yelcz" <y...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracodawca nie chce zwolnić...
    Date: 4 Mar 2005 08:51:10 +0100

    > Umowa jest wypowiadalna przez obie strony i to na takich samych prawach.

    > j.w.

    Ale w tym sęk, że nie mam jak dostarczyć mu tego wypowiedzenia - te które
    napisałem lądują w koszu, a sekretarka odmówiła mi (ze strachu) podpisania, że
    wpłyneło. Poza tym pracodawca ostatnio rzadko bywa w firmie - tłumaczy się tym,
    że choruje i przedstawia argument, że nie mam prawa zrywać umowy podczas gdy on
    jest chory...

    > należy zapytać czy został Ci przedstawiony grafik pracy , aby rozważyć tę
    > część

    nic nie zostało mi przedstawione, szef powtarza, że nie jest formalistą,
    zacząłem dawać do podpisania taką stworzoną przeze mnie listę mojej obecności,
    na razie sekretarka podpisuje i stawia pieczątkę pod konkretnymi datami ale
    zastrzegła, że jeżeli szef jej zabroni to przestanie...

    > Zapewniam ,że sprawa nie wygląda kiepsko
    > trochę mało konkretnych danych.

    Grafik w białostockiej agencji reklamowej, nie podpisuję żadnych ofert,
    jakkolwiek oferty wystawiane są na moje nazwisko (w punkcie "projektant"). Szefa
    nie interesuje kiedy wykonam swoją pracę i przyjmuje zlecenia na długo do
    przodu (pewnie z pół roku zajełoby mi zrobienie tego co jest już dla mnie przyjęte).

    Dziękuję serdecznie za pomoc.