eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Data: 2008-09-04 10:02:27
    Temat: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    PlaMa pisze:
    > Daniel pisze:
    >
    >>> Kiedy liczy sie ze klient zostal powiadomiony o wyniku reklamacji
    >>> jezeli powiadamiany byl przez poczte polska?
    >> Liczy sie dzien wyslania powiadomienia.
    >
    > A dlaczego tak?
    > Czy możesz to czmś poprzeć? Jakiś zapis? Wyrok?


    Zdanie przeciwne spowodowałoby, że w niektórych sytuacjach
    sprzedający nigdy nie zmieściłby się w 14-dniowym terminie, choćby
    wysłał odpowiedź następnego dnia po złożeniu reklamacji.

    Poza tym sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się. Jeśli 14 dnia
    wysyła list, to znaczy że już się do reklamacji ustosunkował.

    Równie dobrze mógłby listu nie wysyłać, tylko że udowodnienie, że
    ustosunkowanie nastąpiło 14. dnia, a nie później, mogłoby być trudne.

    --
    pozdrawiam!
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1