  • Data: 2008-08-02 01:49:33
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 22:02
    (autor Jacek_P
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6vq46$4sf$1@srv.cyf-kr.edu.pl>):

    > Chyba nie on. A w kazdym razie nie informatyki. To dziedzina
    > inzynierska i do bolu racjonalna. Tristan tam nie pasuje.

    racjonalizm = poglądy polityczne zgodne z USA?

    Wg SJP to:

    racjonalizm
    1. ?przekonanie o sile i możliwościach poznawczych rozumu ludzkiego oraz o
    konieczności kierowania się nim we wszelkim działaniu?
    2. ?kierunek filozoficzny przyznający rozumowi główną bądź wyłączną rolę w
    procesie poznania?
    3. ?stanowisko domagające się przestrzegania restrykcyjnych norm naukowości
    poznania?
    ? racjonalistyczny ? racjonalistycznie

    Nie wiem jak to się ma do moich poglądów prospołecznych. A akutrat są one
    bardzo zgodne z częścią informatyki kreowaną przez społeczności wolnego
    oprogramowania. Nie ja jeden zauważam, że drapieżny kapitalizm zabija
    człowieka w człowieku.

    Hoarders may get piles of money,
    That is true, that is true.
    But they cannot help their neighbors;