  • Data: 2008-08-02 07:42:25
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 02 Aug 2008 03:43:57 +0200, Tristan napisał(a):

    > Stabilność partyjna i programowa powinna być warunkiem dopuszczenia do
    > wyborów. Partia która powstała na mniej niż 4 lata przed wyborami --
    > won.

    Dlaczego? Ma być konserwowanie układu na chama? Rozumiem, że 18-latek
    zakładający partię (bo może), Twoim zdaniem nie mógłby już kandydować w
    wieku 21, lecz dopiero w wieku 22 lat?

    > Polityk, który zmienił partię na mniej niż 2 lata przed wyborami --
    > won.

    Dlaczego? Czyli ma udawać, bo tak będzie dlań lepiej? Bo zgoda buduje, a
    niezgoda rujnuje?

    > No i niezależne grupy ekspertów doradzające ministrom.

    A takie, takie to już są.

    > po drugie primo:
    > łatwiej w socjalizmie niż kapitalizmie. W tym drugim spory wpływ na
    > działanie polityków mają walizeczki prokomów, microsoftów, abegów i
    > innych.

    W pierwszym też, ale to są różne Pafawagi, zrzeszenia, zjednoczenia,
    Kasprzaki itd.

    > No i tak się staram żyć i każdy powinien. Bo co proponujesz? machnijmy
    > ręką i wprowadźmy prawo dżungli? No to jest kilka takich państw, ja
    > dziękuję.

    No tak, Kuba.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd