  • Data: 2008-08-01 14:13:46
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 16:01
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@r...org>):

    > Tak, totalitarne ;-) ROTFL

    A nie? Nawet rozwalili niepodległy Irak dla kasy.
    Prawo mają do bólu restrykcyjne. Popatrz na większość rzeczy są dwa nurty
    USA i non-usa. Nawet mp3 se tam nie wolno mieć.

    > Którzy ludzie?

    Tam mieszkający.

    > To raczej UE przoduje w tego rodzaju wymysłach.

    No ostatnio się upodabnia do USA.

    > No to niewiele, parę sloganów, a przykłady? Aha, pewnie Irak itd.? I ten
    > niedobry kapitał?

    irak, prawo autorskie, patenty, slumsy, brak opieki socjalnej, życie
    składające zwykłych ludzi biegnące wyłącznie w pracy i dla pracy.

    --
    Tristan