  • Data: 2008-08-01 18:47:39
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 17:27
    (autor Szerr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1dkpht9pppl60$.1xul6lgener4w.dlg@40tude.net>):

    > Ty masz chyba dzisiaj zaćmieni. Gotfryd napisał:
    > "W takim przypadku to nie "bank potrąca", tylko pracodawca zwyczajnie
    > sobie zabiera "na pokrycie kosztów"

    No właśnie. Zaprotestował! Czyli również zrozumiał intencję piszącego tak
    jak ja. Ale to drobiazg. Ja protestuję przeciwko durnemu prawu
    pozwalającemu pracownikowi na wypłatę gotówkową i wpędzanie pracodawcy w
    kłopoty. Nie popieram odwrotnego działania w postaci pobierania prowizji za
    wypłatę.

    --
    Tristan