  • Data: 2008-08-01 16:40:39
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Aug 2008, Andrzej Lawa wrote:

    > Myśl, człowieku... Nie ma w Polsce banków, które pobierają prowizję za
    > przelew przychodzący (przynajmniej krajowy).

    Dla porządku: kiedyś były (rzadko).
    O ile pamiętam, na forum mBanku, który w okresie promocyjnym
    przelewy internetowe miał za darmo, a prawdopodobnie później
    było zapodane również na grupach, ktoś zauważył że pewne bardzo znane
    radio z miasta od pierników ;) ma konto w PKO SA, które pobierało
    prowizję "za wpływ". AFAIR 1 zł.
    Sugestie aby powpłacać po złotówce w postaci 100 szt przelewów
    w kwocie 1 gr też widziałem.
    I AFAIR to był ostatni przypadek pobierania prowizji "za wpływ"
    w .pl, dlatego mnie to zdziwiło i pytałem o szczegóły :)
    Kilka lat temu się interesowałem (z powodu pomyslu zapłacenia
    za shareware przelewem :>) i wyszło mi że w transakcjach
    *międzynarodowych* to co innego, normalna praktyka (była).

    pzdr, Gotfryd