  • Data: 2008-08-01 14:26:10
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Bo jako socjalista myślę o innych.

    To może pomyśl o mnie. Ja sobie nie życzę byś mnie "uszczęśliwiał".

    > Mówię o idei. ZUS, a już NFZ na pewno, trzeba zaorać i
    > posadzić nowe.

    Z czego ? Wymyśliłeś ekonomiczne perpetum mobile? Dostaniesz pewnie
    Nobla z ekonomi :) Choć pewnie raczej:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Nagroda_Ig_Nobla

    > No cóż, sami tak wybraliście. Nie na darmo powstała zagadka:

    Tylko nie wybraliście. Ja głosowałem na kogo innego. Ale jak widać każdy
    kolejny rząd i sejm jest głupszy, a więc należy przypuszczać, że kolejny
    będzie jeszcze gorszy.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium