  • Data: 2008-08-01 18:41:08
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 17:23
    (autor Szerr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <109eqd6ja0psu$.11hw4t1r14359.dlg@40tude.net>):

    > http://wyborcza.pl/1,91566,5474691,Zabrali_nam_dziec
    i_za_klapsa.html
    > Droga wolna!

    No i? Tłukli dzieci i im je zabrali. Dziwisz się? Rolą państwa jest
    minimalizacja przestępstw.

    Zresztą w drapieżnym kapitaliźmie USA można iść do pierdla
    za ,,molestowanie'' w postaci rozmowy z kobietą, więc rozmawia się z nimi
    przy świadkach. Słyszałem też o przypadku zamknięcia ojca, który pomagał
    swojej córeczce w kąpieli. Tam to dopiero jest szaleństwo. Za dowolne coś
    cię zamkną.

    --
    Tristan