  • Data: 2008-08-01 18:45:51
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 16:26
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6v6e0$hnv$1@inews.gazeta.pl>):

    > Z czego ?

    A z czego utrzymywać trupa? Kasy chorych pokazały, że się da. Niestety je
    zlikwidowano. Poza tym, w miejsce zaoranych trzeba wprowadzić dobrze
    zarządzane. Pracuję w szpitalu i widzę jak NFZ i okolice marnotrawią do
    bólu pieniądze. Teraz np. zabito system START, za który zapłaciliśmy i
    który nie jest rozwijany, bo ABG wylobbowało zmianę. I teraz START raz już
    zapłacony przez naród został zastąpiony dużo gorszym systemem
    miniInfomedika autorstwa ABG. I znów płacimy. Do tego jest jeszcze 1000000
    innych wywalanych w błoto pieniędzy z powodu żenująco wadliwego
    zarządzania.

    > Tylko nie wybraliście. Ja głosowałem na kogo innego. Ale jak widać każdy
    > kolejny rząd i sejm jest głupszy, a więc należy przypuszczać, że kolejny
    > będzie jeszcze gorszy.

    Dlatego trzeba zaorać i wybrać FACHOWCÓW. A nie debili.

    --
    Tristan