  • Data: 2008-08-01 16:19:08
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Aug 2008, krys wrote:

    > A konkretnie? Bardzo dobrze, że pracownik może sobie wybrać bank

    Konkretnie to Tristan od paru poziomów tłucze w grochem w mur,
    wskazując że przyczepił się faktu iż pracownik NIE CHCE wybrać
    sobie banku.
    Żadnego.
    Nie ma racji co do zasady (i pewnie mu szczęka opadnie,
    jak mu ktoś wyraźnie napisze, że jeśli w kontaktach Z FIRMĄ
    ktoś przyniesie pieniądze w roli zapłaty, to o ile kwota nie
    przekracza limitu dopuszczalnego gotówkowo *i* w umowie
    wyraźnie nie zastrzeżono że np. zapłata gotówkowa obłożona
    jest prowizją :P to nic nie zrobi, może przyjąć albo przyjąć
    później - z depozytu sądowego :P).
    Ale tego że pisał na inny temat to wyrażnie nie on nie
    doczytał, jednak ;)

    > Póki co, nie jest
    > ta walutą kawałek papieru, na którym jest napisane, że wpłata wpłynęła
    > na konto.

    O to to.

    pzdr, Gotfryd