    From: nadir <n...@h...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Mon, 4 Dec 2023 10:01:07 +0100
    <ukelmt$1qd$11$Shrek@news.chmurka.net> <QoBaN.164$OQm8.148@fx13.ams1>
    <ukfce2$1i1$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <R_QaN.12588$iIT1.3393@fx15.ams1> <ukhfqf$rk$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <cp8bN.5102$kM22.182@fx10.ams1> <ukj5a9$6qr$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <n39bN.12619$iIT1.10764@fx15.ams1>
    <ukjbg6$6qr$2$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Zlituj się. Jeszcze raz Ci piszę, że to jest trójkąt równoramienny o
    > rozwartości 90°~120°, a sporadycznie 360° o ramionach o długości zasięgu
    > anteny. Operator podaje kierunek anteny, jej maszt oraz zasięg. Nie chce
    > mi się szukać, bo te dane są chyba publicznie dostępne i są w
    > pozwoleniu, a pozwolenia są chyba publikowane. Tyle, ze nawet nie wiemy,
    > w jakiej sieci jej telefon chodził. To nie będzie żadne 300 x 300
    > metrów, W wypadku Andrychowa śmiem twierdzić, że raczej cała miejscowość
    > może być w zasięgu jednej anteny. Po za tym to są parametry z
> [...]

    Robert zlituj się.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/PLI_CBD
    https://www.youtube.com/watch?v=7kgwNnRItdU
    To działa od przynajmniej kilku lat.
    Jedyna niedogodność jaką widzę w przypadku Andrychowa, to że dziewczyna
    ze swojego telefonu nie dzwoniła pod numer alarmowy, więc operator CPR
    nie widzi jej lokalizacji z automatu i trzeba telefon namierzyć
    niekonwencjonalnie z udziałem dyżurnego PLI. A może już taka procedura
    też jest "obgadana" i realizowana, tego akurat nie wiem. Ale nie, że się
    nie da i trzeba czekać na jakieś bzdurne papierologie, bo po to ten
    system jest stworzony.
    Rozumiem, że nie każdy w Policji może wiedzieć o takich możliwościach,
    ale dyżurni to chyba jeszcze jakieś szkolenia mają?