  • Data: 2023-12-04 10:53:12
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 01 Dec 2023 23:31:15 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Chyba nie wiesz. Jest godzina ósma rano, dziecko dopiero co wyszło z
    > domu, zapewne nie było wcześniej żadnej awantury, pewnie zjadła
    > normalnie śniadanie z ojcem i rodzeństwem. I teraz to dziecko dzwoni do
    > Ciebie po jakimś kwadransie i mówi, że się źle czuje, nie wie gdzie

    Ale nie wiemy czy to był kwadrans, czy np godzina i kwadrans.
    Pismaki sie dowiedziały o której zadzwoniła, ale sie nie dowiedziały,
    o której wyszla z domu.

    > jest i inne szczegóły. Po krótkim czasie pewnie przestała odpowiadać.

    Zakladam, ze ojciec od razu zaczal do niej dzwonic. I juz nie
    odpowiadała.

    > Podstawowe pytanie: dlaczego miałaby wciskać kit? Chciała zwrócić na
    > siebie uwagę i zmusić rodzica aby się nią zainteresował?

    Jakby tylko, ze zle sie czuje, to tak. pojdzie sobie na wagary,
    a ojciec nie bedzie reagowal na nieobecnosc w szkole.
    No ale jak mówi, ze nie wie gdzie jest, to juz bardzo niepokojące.

    zmuszanie do zainteresowania tez mozliwe.

    J.