  • Data: 2023-12-04 10:46:29
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Dec 2023 03:01:00 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Marcin, ale ustalmy, o którym momencie piszemy. Zakładam, ze ojciec
    > szukał jej, jak ona siedziała widoczna. Jeśli wpadła gdzieś pod ten
    > baner i jej nie było widać, to i policjanci nie zauważą. Nie wiemy tego,
    > czy to centrum handlowe w ogóle było na trasie z domu na przystanek.

    Znajomy znalazł, to raczej było.

    > Przy czym dyskusja jest o tyle bez sensu, że większym problemem jest to,
    > że nie szukali, niż to, że nie zauważyli czy przeoczyli.

    > Jakby wiedzieli, że ona jest w tym centrum, to by tam pojechali. Wiesz
    > ile w takim Andrychowie jest miejsc, gdzie mogła leżeć?

    I dlatego trzeba bylo zaczac od lokalizowania telefonu.

    > Zlituj się. Jeszcze raz Ci piszę, że to jest trójkąt równoramienny o
    > rozwartości 90°~120°, a sporadycznie 360° o ramionach o długości zasięgu
    > anteny. Operator podaje kierunek anteny, jej maszt oraz zasięg.

    Tylko, ze to chyba przy zwykłym logowaniu w przeszlosci.
    Litwa potrafi namierzyc do 50m, a wy nie ?

    > I żeby uprzedzić. Nie twierdze, że danych od operatora nie należało
    > uzyskać. Należało, bo by było wiadomo, czy szukać jej w Andrychowie, czy
    > w tej miejscowości, do której miała jechać (chyba Kęty), czy przykładowo
    > zupełnie gdzie indziej, bo pomyliła autobusy. Zwłaszcza, że to jest
    > jednak kartka papieru wysyłana faksem i po prostu czekasz na informację.

    I mogłby to zrobic ten duzurny przy wejsciu ... w sam raz bylyby
    wyniki..

    > Najwyżej nic nie da. Zauważam po prostu jedynie, że przede wszystkim
    > należało szukać.

    No i szukano przeciez, patrol przysłano.
    Tylko jakos na najprostsze nikt nie wpadł, kulsonska logika.

    > Jeśli to prawda, że przez kilka godzin nie szukano, to dokładność
    > wskazania położenia telefonu nie ma tu żadnego znaczenia. Andrychów cały
    > ma 4 x 3 kilometry.

    A moze by jednak chetniej szukano, gdyby wiedziano choc z grubsza
    gdzie jest telefon. A nie tak "a moze pomylila autobusy" ...

    J.