  • Data: 2023-12-04 09:54:22
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 03 Dec 2023 23:46:50 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Nb. ja w ogóle nie rozumiem, co ma do tego rozporządzenie. Mamy sytuację
    > zagrożenia życia. Serio potrzebujemy jakiegoś rozporządzenia, żeby
    > prosic operatora o pomoc w lokalizacji?

    Robert moze ujawni wielką tajemnicę rozporządzeniową, ale ... tak.
    Organy panstwowe dzialaja w granicach i na podstawie prawa.
    Operator nie powie gdzie jest czyjs telefon (*),
    Policji powie, o ile ustawa mu nakazuje.

    Ustawa nakazuje, ceduje szczegóły na rozporządzenie,
    no i tu jest kwestia co operator przekazuje, komu i kiedy.
    Zapewne do tego sa porobione stosowne interfejsy, a do innych danych
    nie ma gotowych.

    (*) numer corki byc moze na ojca zarejestrowany, to niby ma prawo,
    ale ojcu operator tez nie powie :-(

    J.