  • Data: 2009-02-17 23:14:47
    Temat: Re: Poszerzenie okna
    Od: " sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> napisał(a):

    > No to ostatnie zdanie - poszukaj sobie w prawie autorskim do czego
    > uprawnia Cię korzystanie z projektu architektonicznego. Spytaj jakiegoś
    > architekta co od niego możesz kupić i czy możesz sobie ten projekt za
    > jego plecami zmieniać. Potem możesz wrócić do dyskusji. na razie nie
    > wiesz nic na ten temat.

    Czyli jak kupię sobie nowy samochód. I następnie go poprzerabiam tak że będzie
    jeszcze trochę podobny do wzorca i zostawię oznaczenia marki producenta. To
    mnie będzie producent samochodu ścigał a sad wsadzi do więzienia? A co
    będzie jak do mojego samochodu założę felgi na których będzie nazwa innego
    producenta, a na bagażniku nakleję sobie znaczek jeszcze innego producenta, na
    masce przykręcę sobie znaczek od mesia. To powinienem z ćwiartkę dostać. Jutro
    sprawdzę. Mam znaczek od Fiata i przydrutuję go na znaczek od Opla. Jak jutro
    nic nie napiszę to znaczy że dobrego adwokata szukam.