  • Data: 2009-02-19 21:32:44
    Temat: Re: Poszerzenie okna
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gnkiqh$k42$3@inews.gazeta.pl...

    > zapewniam cię, ża każda zmiania w budowli powodująca odstępstwo od
    > projektu na podstawie, którego zostało toto wybudowane wymaga zgody
    > projektanta.

    No i ok, choć to dla mnie niepojęte, że mam się pytać kogoś kogo na oczy
    nawet nie widziałem co mogę zrobić ze swoją własnością.

    Mnie to na szczęście chyba nie dotyczy:
    http://www.lipinscy.pl/menuprojects_possible_changes
    .xml

    "DOPUSZCZALNY ZAKRES ZMIAN ADAPTACJI PROJEKTU NIE WYMAGAJĄCY ZGODY
    PROJEKTANTA"

    "Pod warunkiem zachowania prawidłowej kompozycji elewacji (zachowanie
    wspólnej linii usytuowania otworów okiennych i drzwiowych nad sobą lub obok
    siebie) oraz zasad konstrukcji można:
    wprowadzić zmiany w układzie okien i drzwi na elewacji: przesunąć,
    zlikwidować lub zaprojektować dodatkowe
    zmieniać wymiary poziome i pionowe okien i drzwi
    stosować pustaki szklane (luksfery)
    doprojektować dodatkowe wejścia do domu lub garażu
    zmienić liczbę połaci dachowych
    zmienić wysięg okapów dachowych w zakresie 30 cm (zwiększyć lub zmniejszyć)
    stosować dodatkowe lukarny, okna połaciowe oraz wyłazy dachowe "

    Czyli chyba okno mógłbym sobie dołożyć