  • Data: 2009-02-17 18:55:05
    Temat: Re: Poszerzenie okna
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    *piotr'ek* pisze:

    > Skoro myślisz, że kupiona twórczość architekta podlega ochronie na
    > zasadach praw autorskich to pora na EOT.
    >
    > *
    No to ostatnie zdanie - poszukaj sobie w prawie autorskim do czego
    uprawnia Cię korzystanie z projektu architektonicznego. Spytaj jakiegoś
    architekta co od niego możesz kupić i czy możesz sobie ten projekt za
    jego plecami zmieniać. Potem możesz wrócić do dyskusji. na razie nie
    wiesz nic na ten temat.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl