    From: "ksRobak" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Posty, a prawa autorskie
    Date: Wed, 19 Nov 2003 16:15:05 +0100

    Użytkownik "Edyta" <e...@i...pl>
    news:bpfe14$p6f$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

    >>> Lepton

> [...]
    > Zespół redakcyjny serwisu składa się na ogół z 6 - 9
    > użytkowników forum pl.sci.psychologia. Fakt ujawnienia się
    > pozostawiamy indywidualnym decyzjom zainteresowanych,
    > szanując prawo każdego do anonimowości i prywatności.
    >
    > Celem istnienia serwisu i redakcji jest dostarczanie
    > uzytkownikom forum dyskusyjnego psp informacji, jakich nie
    > można uzyskać bezpośrednio na grupie, a jakie są przydatne
    > dla sprawniejszego poruszania się po niej i nie tylko. Równie
    > ważnym celem jest zapewnienie twórcom serwisu, maksimum
    > satysfakcji - jako jedynej formy rekompensaty za włożony wysiłek.

    Wiesz Edyta, dałaś się "zrobić na szmatki". No niestety.
    Uwierzyłaś w bajeczkę, że:
    <<Celem serwisu PSPHOME jest dostarczanie informacji, jakich
    nie można uzyskać bezpośrednio na grupie, a jakie są przydatne
    dla sprawniejszego poruszania się po niej.>>
    Zwróc uwagę, że czym innym jest Grupa Dyskusyjna
    "pl.sci.psychologia" a czym innym witryna PSPhome.
    Jeśli anonimowi tzw. redaktorzy kradną wiadomości
    z Grupy Dyskusyjnej i umieszczają je na własnej stronie
    - to są ZŁODZIJAMI. Jeśli uważasz inaczej to bardzo proszę
    UZASADNIJ.
    PS. pozdrawiam cieplutko. ;)
    \|/ re: