  • Data: 2003-11-19 16:15:46
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ksRobak" w wiadomości news:bpg1dt$oes$1@atlantis.news.tpi.pl napisal(a):

    > Zobacz Greg co Ty teraz zrobiłeś. Pozostawiłeś nagłówek
    > a w nagłówku znajduje się słowo "w wiadomości"
    > Ja umieściłem swoją "wiadomość" na konkretnej grupie
    > dyskusyjnej. Czy Ty kradniesz tę wiadomość z GD
    > i umieszczasz ją na innym serwisie?? Nie.

    Zdarzylo Ci sie z Pyzol dyskutowac? Jesli tak to wiedz, ze ona zacytowala
    Twoja wiadomosc (poddala ja obrobce) i z tego co widze zamiescila ja na
    innym serwerze. O ile sie nie myle to na jakims niemieckim. I co z tym
    fantem zrobic? Znasz nazwiska wlascicieli tego niemieckiego serwera? Malo
    tego... ktos moze korzystac z jakiegos mniejszego, lokalnego serwera - czy
    wlasciciel tego mniejszego pytal o zgode wlasciciela niemieckiego na
    pobranie wiadomosci Pyzol?
    A jesli ktos cos zamontuje w swoim biurze, a ja bez pytania zmienie miejsce
    w ktorym to jest, badz bede wykorzystywal cos bez wiedzy tej osoby, to to
    juz kradziez nie bedzie? W koncu to cos jak bylo tak i jest w tym samym
    biurze.

    > Pokaż mi taką gazetę która kradnie "wiadomości" z internetu
    > a redaktorzy są anonimowi. Znasz takich złodziei??

    Kradnie? To sa Twoje slowa, a wybacz - nie jestes dla mnie osoba godna
    zaufania. Byc moze ktos z grupy pl.soc.prawo jeszcze zechce sie
    ustosunkowac. Jesli wyjdzie na to, ze zamieszczenie fragmentow lub calosci
    postow na stronie www nie jest kradzieza - koniec dyskusji. Nie mniej
    interesuje mnie dlaczego mieszasz do tego kwestie anonimowosci. Jesli sie
    "kradnie" anonimowo to zle, a jesli z podpisem to juz wszystko ok? Co
    "anonimowosc"* ma tutaj do rzeczy?

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

    * ujete w cudzyslowie, poniewaz Ty podpisujac sie ksRobak, wcale anonimowy
    nie jestes (podobnie jest z redakcja). Gdybys zas chcial sie podpisac np.
    Adam Nowak, to wcale nie oznacza, ze tak sie faktycznie nazywasz. Jaka wiec
    roznica jak podpisuje sie redakcja?