  • Data: 2003-11-19 16:52:04
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpg5f1$nfj$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > Gdy anonim ukradnie posta i umieści na swojej stronie
    > to nie ma kogo opierdzielić.
    > Jeśli się podpiszesz to będzie kogo opierdzielić. :-)
    > Anonimowość jest ukrywaniem się przed odpowiedzialnością.
    > Anonimowość jest źródłem matactw, manipulacji i korupcji.
    > Mało?? ;)))

    mało nie.
    idiotycznie.

    greg ma rację. opierdzielaj sobie nowaka.
    a wyobraź sobie, że ja ptrzez chwile sadziłem,
    że ty krucjatę prowadzisz.
    a ty po prostu plunąłeś na przejeżdżający autobus.

    --
    Stirlitz wchodzi do gabinetu Muellera:
    - Nie chciałby pan pracować dla radzieckiego wywiadu? - pyta. - Nieźle płacą.