  • Data: 2003-11-19 16:23:55
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

    wydawało się że <ksRobak> miał rację
    <news:bpg3bi$42n$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:

    > A dlaczego każesz mi usuwać moje posty z grupy dyskusyjnej?
    > Skoro je umieściłem na grupie to ponoszę za nie
    > odpowiedzialność jako właścicel posta. Wątpisz w to?

    tak. wątpie w to - wątpię w twoje rozumienie słowa ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
    i nic ci nie każę. proszę o dowód własności.
    jesli nie umiesz mi go dać, to nic mi nie udowodnisz.
    pozostaniesz błaznem.

    > Co do tzw. "eksperymentów wielonickowych" to nie bardzo
    > wiem co masz na myśli... hm... możesz sprecyzować?? :-)

    a poszukaj se w guglach
    ;)

    --
    Karą kłamcy nie jest to, że mu nikt nie wierzy lecz to,
    że sam nie potrafi nikomu uwierzyć.

    G.B.Shaw